سیزدهمین دوره مسابقات تیراندازی المپیاد ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی بر روی ۱۰ خط پرتابل الکترونیکی آریوسورن برگزار گردید.

در این مسابقات ۸۰ تیرانداز در رشته تفنگ (Rifle) در غالب ۲۹ تیم و ۷۲ تیرانداز در رشته تپانچه (Pistol) در غالب ۲۷ تیم در ۲ روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در روز اول مسابقات در رشته تفنگ خانم مریم درخوش از تیم بهزیستی توانست با امتیاز ۲۳۶.۶ مدال طلای این مسابقات را کسب کند و خانم مرادی از زنجان با امتیاز ۲۳۵.۳ و خانم فروغ نیا از مشهد با امتیاز ۲۱۳ رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در نتایج تیمی ، تیم مشهد با امتیاز ۱۱۷۳.۶ در جایگاه نخست ایستاد و تیم های شهید بهشتی با امتیاز ۱۱۶۳.۸ و یزد با امتیاز ۱۱۶۱.۹ در مکان های بعدی قرار گرفتند.

در روز دوم مسابقات در رشته تپانچه خانم شیما رضابنده لو از تیم یزد با امتیاز ۲۲۳.۳ مقام اول را کسب کردند و خانم ها سحر فتاحی از مشهد با امتیاز ۲۲۲.۸ و  اعظم کازرانی از نیشابور با امتیاز ۲۰۱.۶ در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

در قسمت تیمی نیز ، تیم های شهرکرد و یزد در امتیاز ۱۰۵۷ برابر شدند اما به دلیل اینکه تیم شهرکرد تعداد داخل ۱۰(Inner Ten) بیشتری(۲۳ عدد) کسب کرد، در جایگاه اول ایستاد و تیم یزد به مقام دومی بسنده کرد و تیم شهید بهشتی با امتیاز ۱۰۴۰ به مقام سوم تیمی رسید.

برای دومین سال متوالی در مسابقات علوم پزشکی کشوری از سیستم های یکپارچه الکترونیکی آریوسورن استفاده شده است و قابل ذکر است که در این مسابقات ۱۳۶۵۹ عدد ساچمه شلیک شد، در حالی که حتی یک تیر هم خطا نداشته است و مسابقات به بهترین حالت ممکن و با استاندارد های جهانی برگزار شد.

نتیجه فینال تپانچه

نتیجه فینال تفنگ

نتیجه انفرادی تفنگ

نتیجه انفرادی تپانچه

نتیجه تیمی تپانچه

نتیجه تیمی تفنگ