مسابقات تیراندازی منطقه غرب کشور در اراک برگزار شد.

معرفی نفرات برتر مسابقات تیراندازی منطقه غرب کشور در اراک

برترین های مسابقات تیراندازی منطقه ای استان مرکزی با عنوان  «کنگره ملی نقش امام خمینی (ره)و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی» معرفی شدند.

این رقابت ها با حضور ۸۵ تیرانداز از استان های مرکزی، لرستان و همدان به میزبانی شهر اراک و در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان-نوجوانان در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای ۵مرداد اراک در تاریخ ۵مهرماه  برگزار شد.

در پایان نفرات برتر به شرح زیر معرفی و از آنها تقدیر بعمل آمد.

در رشته تپانچه بادی آقایان بزرگسالان سید مهدی موسوی، علی آذرپیر و مهدی پورصالحی هرسه از همدان اول تا سوم شدند.

در تپانچه بادی بانوان بزرگسالان معصومه خدابنده لو از همدان به مقام قرمانی رسید و خانم ها اعظم عبدی و رویا قهیه ای هردو از مرکزی دوم و سوم شدن

در تپانچه بادی نوجوانان وجوانان اقایان ماهان یاحقی از مرکزی،هانی شعبانی از لرستان و علی شمسی از مرکزی به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

در تپانچه بانوان رده سنی جوانان و نوجوانان شقایق مرادی از همدان اول شد و فاطمه بغدادی و صبا مولایی از مرکزی دوم و سوم شدند.

در رشته تفنگ بزرگسالان آقایان مجتبی قاسم آبادی و امیر فانی از مرکزی به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و حسین محمدی زاده از لرستان جایگاه سوم را کسب کرد.

در تفنگ بادی بزرگسالان بانوان فرشته قدرتی،سمانه چایانی و زهرا دشتیان از همدان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در تفنگ بادی نوجوانان و جوانان و در بخش آقایان رضا امیری از مرکزی قهرمان شد و علیرضا احمدی و نیما حجت از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند

در بخش بانوان تفنگ بادی جوانان و نوجوانان نیز یلدا بهمن از لرستان در جایگاه اول ایستاد، زهرا الیاسی از مرکزی مقام دوم را به دست اورد و حنانه بیرانوند از لرستان نیز رده سوم را کسب کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =